רוצה יותר לקוחות לעסק?
כדאי לך לדבר איתנו!
חייגו עכשיו 072-3970616
להשארת פרטים
מתחילים עכשיו לפרסם את העסק!
השאר פרטים ואחד מאיתנו ישמח לחזור אליך

אני מאשר קבלת דיוור במייל

סרטון תדמית – הדרך הכי טובה לספר את הסיפור שלך!

אנחנו מפיקים סרטונים שמפיקים תוצאות!

סרטון תדמית הוא כלי פרסום פופלרי מאוד במיוחד בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים. הסרטון הנכון יעביר את המהות של העסק שלכם ללקוח. אנו במשרד פרסום אקסיומה מפיקים סרטוני תדמית לעסקים קטנים עד גדולים ברמה הגבוהה ביותר. החל מאנימציות מגניבות ועד הפקות ענק. משרד הפרסום שלנו קיים משנת 1998, מאותה התקופה (קצת לפני שהאינטרנט השתלט על חיינו) ועד היום הפקנו מאות פרסומות טלוויזיה וסרטוני תדמית גם לחברות ענק עם תקציבי פרסום רחבים וגם לעסקים קטנים ובינוניים. הודות לניסיון ארוך טווח והבנה עמוקה של העסק שלך, אתה יכול להיות בטוח שאתה בידיים טובות.

למה כדי שיהיה לך סרטון תדמית?

התדמית שלך חשובה לך, הרי ככה אנשים תופסים את העסק שלך. אף עסק לא רוצה תדמית לא טובה, אבל מעבר לכך כל עסק רוצה תדמית מדהימה! סרטון תדמית יכול לעזור לך לקחת את העסק לרמה הבאה בעיני הלקוחות שלך.

יכול להיות שיש לך תדמית טובה כבר עכשיו, אבל תמיד יש מקום לשיפור וסרטון תדמית יכול להיות החידוד הסופי, עם שפע יצירתיות, איכות מרשימה וסיפור מעורר השראה וסקרנות גם אתה יכול:

✔️ להגדיל מכירות – על פי סקר שנעשה בארה"ב נמצא כי 93% מהעסקים הגדילו את המכירות והשיגו לקוחות חדשים לעסק בעזרת סרטון תדמית.

✔️ להגדיל טראפיק – עורר סקרנות אצל הלקוחות שלך ומשוך אותם אל האתר שלך באמצעות סרטון תדמית.

✔️ להתבלט – אדם ממצוע נחשף לכ-240 פרסומים עד השעה 2 בצהריים מדי יום! ברשתות החברתיות, ברחוב, בטלוויזיה, באתרים ואיפה לא? את הרוב המוחלט הוא אפילו לא זוכר… סרטון תדמית יעזור לך להתבלט ולהשאיר חותם.

כמה עולה להפיק סרטון תדמית מקצועי?

בעידן הדיגיטלי יש פתרון לכל תקציב פרסום. אם בעבר הפקת סרטונים מרשימים היו רק נחלת החברות הגדולות, היום גם עסק מקומי קטן יכול ליצור סרטון תדמית מגניב ומקצועי. התמחור לסרטון תדמית הוא מותאם אישית לפי העסק, התקציב והמטרה, ככל שיש יותר אפקטים וההפקה יותר מושקעת כך גם המחיר יהיה יותר יקר. אבל לא כל עסק צריך לצלם סרטון תדמית באולפן הפקות ולא חייב להשקיע עשרות אלפי שקלים בסרטון תדמית טוב, היום אפשר להפיק סרטוני אנימציה מגניבים ויצירתיים שאנשים אוהבים בכמה מאות שקלים בלבד! החל מסרטונים אותנטיים, אנימציות ועד הפקות גדולות עם פרזנטור מפורסם – אנו באקסיומה ניצור עבורך את סרטון התדמית המושלם עבורך.

רוצה לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית להפקת סרטון תדמית לעסק? דבר איתנו 0722-555-444☎️ או השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם!